avatar

Quickly, crea la teva aplicació de forma senzilla a Ubuntu

Segurament alguns de vosaltres heu pensat a crear la vostra pròpia aplicació, però no sabíeu per on començar. Quickly vol ajudar-nos en aquest aspecte, perquè ens permet crear de manera molt senzilla, per mitjà d’unes plantilles internes, una aplicació gràfica. Posteriorment, ens ofereix accés senzill a eines d’edició per modificar fàcilment aquesta aplicació (tant el seu aspecte gràfic com la seva codificació), crear un paquet i, finalment, pujar-la al Launchpad perquè estigui disponible per a tothom.

Logo de Quickly

Logo de Quickly

L’aplicació creada per Quickly estarà codificada amb Python, i el seu entorn gràfic serà amb Glade-GTK. Quickly, de moment, només està disponible per a Ubuntu i distribucions derivades (jo no l’he trobat en cap altra distribució). Podeu instaŀlar-lo des del Centre de programari, cercant «quickly».

Diseny de l'aspecte gràfic

Diseny de l'aspecte gràfic

Si voleu veure com funciona Quickly, us recomano que llegiu l’exceŀlent tutorial que ens han preparat els amics de la Konfraria de la Vila del Pingüí on, a més d’explicar-nos detalladament com funciona i per on hem de començar, ens afegeixen al final una sèrie d’enllaços per si volem aprendre més sobre el propi Quickly o de Python i Glade.

Anotacions relacionades:

Publicat en Programació | Etiquetat , , , | 1 comentari

Una comentari en l'entrada: Quickly, crea la teva aplicació de forma senzilla a Ubuntu

  1. avatar Bruno diu:

    It work’s $quickly create ubuntu-application foo (para crear un ejemplo de aplicación (en python))

    Thumb up 0 Thumb down 0

Deixa un comentari

Registra't! Així ja no hauràs d'introduir les dades cada vegada i podràs editar els teus comentaris.

*

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>