avatar

Novetats sobre Gbrainy

Gbrainy és un joc que té com a finalitat principal exercitar les nostres neurones per evitar que es morin. Aquest joc, que ve instal·lat de forma predeterminada en algunes distribucions, com Ubuntu, i que es pot instal·lar des dels repositoris oficials de la majoria de les altres, està sent desenvolupat per un català, Jordi Mas.

Logo del Gbrainy

En la darrera entrada del seu bloc ens anuncia que, per tal d’obrir el Gbrainy al màxim nombre de plataformes, ha creat un client web de Gbrainy. O sigui que, si a partir d’ara volem jugar a Gbrainy, només cal que anem a la pàgina web de Gbrainy online.

Gbrainy online

Gbrainy online

En el joc online, hi ha proves de tres tipus (Lògica, Càlcul i Verbal). Podrem escollir en quin idioma volem jugar.

Com el Jordi ens comenta al seu bloc, encara és una primera versió de Gbrainy online, i cal acabar d’afinar-la, però ja ens permet gaudir-ne una bona estona. D’aquí a poc temps, el Jordi té previst presentar un Roadmap explicant els següents passos que seguirà el projecte Gbrainy. Estarem atents.

Anotacions relacionades:

Publicat en Jocs, Novell | Etiquetat , | 13 comentaris

13 comentaris a l'entrada: Novetats sobre Gbrainy

  1. avatar Pau diu:

    Argh! ASP! Però la veritat és que és una molt bona idea la d’haver migrat el joc al web.

    Thumb up 1 Thumb down 0

  2. avatar Arnau diu:

    Val… com a mínim veig que no sóc l’únic que s’hi ha fixat i s’ha quedat sorprès…hehe

    Thumb up 1 Thumb down 0

  3. avatar oriolsbd diu:

    És veritat! Què fem, li obrim un bug? :-)
    Potser ara cobra de Microsoft i tot per fer-los publicitat… XP

    Thumb up 0 Thumb down 0

  4. avatar Jordi Mas diu:

    Gràcies per l’article

    El juliol de l’any passat va deixar una feina i al setembre començava una nova on treballen amb ASP.Net. Com que no en sabia massa, vaig comprar alguns llibres i em vaig posar les piles. En comptes d’escriure el típic CRUD com a exemple d’aprenentatge, vaig decidir fer alguna cosa que es pogués re-usar. Si no hagués anat així segurament hagués usat asp mvc, que és lliure i usa un model vista / controlador més addient que no el de WebForms que emula un model Winforms que personalment no m’agrada massa.

    A partir d’aquí el codi és lliure si algun vol fer un client en qualsevol altre tecnologia tindrà tot el meu recolzament.

    Salut,
    Jordi,

    Thumb up 1 Thumb down 0

    • avatar Pau diu:

      Gràcies, Jordi. Ja suposava que atès que treballes amb ASP.Net, el més normal és que ho faces en eixe llenguatge. El to irònic del meu comentari anava per:
      «Argh! AsP! Microsoft! El dimoni!!!!!»

      Crec que ací podria donar-te un cop de mà. Has publicat el codi? He baixat el codi del git i no el veig :S

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • avatar Roger diu:

      Es comprensible… jo per exemple escric en Bash moltes coses en comptes d’altres llenguatges molt més moderns i potents, pel simple fet que conec més Bash que els altres…

      Vull dir que moltes vegades es tria un llenguatge en funció del que ho fa, i no en funció del que és millor. Millor fer alguna cosa, encara que no sigui perfecta, que no fer res :)

      D’altra banda, vec que el tema aplicacions web es porta cada cop més. Per exemple a Android, moltes aplicacions son simplement enllaços a una web adaptada per mòbils, i així s’asseguren que funcionen en qualsevol plataforma i no han de refer-ho cada cop.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  5. avatar Ecron diu:

    Hi ha alguna manera d’actualitzar el gBrainy a la versió 1.61 que no implique baixar-se un .deb? Al 10.04 em diu que ja es troba a la versió més recent, i use la 1.60… :(

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • avatar oriolsbd diu:

      Jo utilitzo els repositoris PlayDeb, que sempre intenten tenir la darrera versió de Gbrainy. No sé si actualment ja tenen la 1.61 (ara mateix no ho puc comprovar), però si no és així segur que ben aviat l’actualitzen.

      Salut!

      Thumb up 0 Thumb down 0

  6. avatar Ecron diu:

    Xe, antes ho dic, antes m’avisa l’actualitzador de l’Ubuntu de que hi ha la versió 1.61 per descarregar… Maleïda llei de Murphy… :P

    Thumb up 0 Thumb down 0

Deixa un comentari

Registra't! Així ja no hauràs d'introduir les dades cada vegada i podràs editar els teus comentaris.

*

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>