avatar

Linux Mint 9 Isadora amb entorn d’escriptori Xfce

De totes les distribucions que han sortit basades en Ubuntu, segurament Linux Mint és la més coneguda. Al maig ja va ser alliberada Linux Mint 9 Isadora però, des de llavors, l’equip de Linux Mint s’ha centrat en, apart de treballar ja en Linux Mint 10 Julia, oferir-nos la seva distribució amb diversos entorns d’escriptori. Així, apart de Linux Mint amb Gnome, que és el seu entorn d’escriptori principal, el tenim també amb KDE, LXDE i una Release Candidate amb Fluxbox. Aquest dimarts, a més, l’equip de Linux Mint va anunciar l’alliberament d’Isadora amb entorn d’escriptori Xfce.

Linux Mint amb Xfce

Linux Mint és una distribució molt valorada perquè, a més d’estar basada en Ubuntu porta instal·lats de forma predeterminada tota una sèrie de paquets que amb Ubuntu ens hem d’instal·lar nosaltres mateixos, com per exemple alguns códecs de vídeo i de so. En aquest cas, se’ns presenta amb l’entorn d’escriptori lleuger Xfce.

Pantalla de Linux Mint 9 Isadora amb Xfce

Pantalla de Linux Mint 9 Isadora amb Xfce

Si us el voleu baixar, ho podeu fer des de la pàgina de descàrregues de Linux Mint, on trobareu també enllaços per a baixar-vos aquesta distribució amb els altres entorns d’escriptori.

Proveu-lo | Si voleu provar Linux Mint 9 Xfce, us hem creat una imatge per a utilitzar amb VirtualBox (la primera que creem amb entorn d’escriptori Xfce). La podeu trobar a la pàgina d’imatges de GNULinux.cat. També us hem generat una imatge de Linux Mint amb el seu entorn d’escriptori principal (Gnome).

Font | Ubuntips

Anotacions relacionades:


Deixa un comentari

Registra't! Així ja no hauràs d'introduir les dades cada vegada i podràs editar els teus comentaris.

*

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>