avatar

Ben NanoNote: L'ordinador ultra-portàtil

Ben Nanonote és un ordinador ultra-portàtil basat en Software i Harware lliure i sense cap patent. El seu sistema operatiu és la distribució de Linux Openwrt.

Ben Nanonote podria convertir-se en un reproductor de vídeos i música, visualitzador d’imatges i ebooks, diccionari, agenda, calculadora, etc. De moment, malauradament Ben Nanonote no és res daixò, i el seu futur encara no està decidit.

Característiques:

  • CPU: Jz4720 XBurst MIPS-compatible a 336 MHz
  • Pantalla: 3.0” color TFT
  • Resolució: 320 x 240, 16.7M colors
  • Dimensions (mm): 99 x 75 x 17.5 (tapa tancada)
  • Pes: 126 g (amb bateria)
  • DRAM: 32MB Synchronous DRAM
  • Connector auriculars (3.5 mm)
  • SDHC microSD
  • Bateria 850mAh Li-ion
  • Memòria Flash 2GB NAND
  • Mini-USB: USB 2.0 High-Speed (client USB, no host)
  • Micròfon i altaveu

El seu preu, és de 100€, però cal tenir en compte que de moment aquest ultra-portàtil encara no és pràcticament res, així que animo a tots els desenvolupadors a col·laborar en aquest projecte.

Font: http://www.tuxbrain.com/

Anotacions relacionades:

avatar

Quant a Joan Rodas

Aficionat a la informàtica, en especial al programari lliure i GNU/Linux.
Publicat en Maquinari | Etiquetat , | Comenta

Deixa un comentari

Registra't! Així ja no hauràs d'introduir les dades cada vegada i podràs editar els teus comentaris.

*

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>