avatar

Converseen: Conversor d'imatges Open-source

Converseen és un conversor d’imatges lliure escrit en C++ i capaç de suportar més de 100 formats diferents.

Amb aquest programa podràs canviar el format d’il·limitades imatges alhora, així com modificar el seu tamany i comprimir-les.

Té un disseny simple i gens complicat, molt útil si no vols complicar-te.

La seva utilització és molt senzilla. Primer s’afegeixen les imatges que vols canviar de format, desprès es fan els canvis que consideris més adequats respecte tamany, compressió i format de la imatge i finalment s’ha de clicar el botó “Convert”.

Descàrrega i instal·lació

Per instal·lar en Ubuntu podeu utilitzar:

converseen_0.2.1~karmic~ppa1_i386.deb -> 32 bits

converseen_0.2.1~karmic~ppa1_amd64.deb ->64 bits

Per a altres distribucions podeu veure: http://converseen.sourceforge.net/installation.html


Web: http://converseen.sourceforge.net/

Font: http://actualidad-linux.blogspot.com/2009/12/converseen-021.html

Anotacions relacionades:

avatar

Quant a Joan Rodas

Aficionat a la informàtica, en especial al programari lliure i GNU/Linux.

Deixa un comentari

Registra't! Així ja no hauràs d'introduir les dades cada vegada i podràs editar els teus comentaris.

*

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>