avatar

Entrada massiva a la web de el “Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme”

Ahir dia 12 de Novembre a les 12h del matí, hi va haver una proposta de que tots els Informàtics d’Espanya cliquessin a la web del “Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç” per fer baixar el seu servidor.
I una vegada mes es va demostrar que la força d’Internet es molt gran i es va aconseguir fer baixar el servidor.

Des de aquí vull animar a la gent a que el proper Dimecres dia 19 de Novembre es solidaritzin amb la vaga dels Informàtics, ja que no hi ha dret amb això que ens volen fer.

Adjunto tres webs en les quals hi ha Informació referent a la vaga del dia 19.


http://www.coetic.org

http://www.huelgainformatica.es/catala/vaga.htm
http://www.enginyeriainformatica.cat/

No hi ha anotacions relacionades.

Publicat en Notícies | | Comenta

Deixa un comentari

Registra't! Així ja no hauràs d'introduir les dades cada vegada i podràs editar els teus comentaris.

*

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>