Pau

Ja està disponible Jack Keane per a GNU/Linux

Des de fa un parell de setmanes ja es troba disponible la versió per a GNU/Linux de Jack Keane, una aventura gràfica de Deck13 a la qual controlem al capità d’un vaixell a qui encarreguen una suposada senzilla missió.

Jack Keane és una aventura gràfica de tall clàssic amb moments d’humor, amb fins a 15 localitzacions principals, trencaclosques no excessivament difícils i amb la possibilitat de controlar a Jack i a la seua companya Amanda. A la pàgina oficial hi ha algunes captures que pinten molt bé.

Les versions per a GNU/Linux i per a MacOS han estat desenvolupades per Runesoft. La versió per a GNU/Linux pot trobar-se a les botiques de RuneSoft (anglès), Ixsoft (alemany), y Novatux (francès), a un preu aproximat de 39,95€ més despeses d’enviament.

Cal destacar que les versions del joc per a GNU/Linux i MacOS només es troben en anglès i únicament descarregables des d’internat. A l’Estat Espanyol, FX Interactive distribueix en botigues des de fa un temps la versió per a Windows a un preu de 19,95€.

Publicat en Jocs | Etiquetat | 5 comentaris

5 comentaris a l'entrada: Ja està disponible Jack Keane per a GNU/Linux

  1. Cristian Cristian diu:

    Great!

    No hablo tu idioma, pero gracias por el enlace ;)

    Cristian did not rate this post.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. Pau Pau diu:

    De nada hombre… buen artículo!

    Pau did not rate this post.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  3. Rafel Rafel diu:

    S’han passat tres pobles amb el preu,hahaha.
    Jo crec q FX no editarà el joc per a Linux, ja q llavors no els eixiria bé, perquè l’haurien de vendre car, i eixa no és la seua política. Jo tinc molts jocs d’FX perquè són barats i sense Starforce ni merdes d’eixes. Bé, jo sóc fan del retrogaming i jocs q demanen poquet :D
    És una llàstima perquè pense comprar-me’l per a Windows.
    Crec q me’l compraré per 20 “leuros” per a la consola XP, perquè no pagaré més del doble i damunt en anglés.

    Rafel did not rate this post.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  4. sempre el podem emular, no?

    eduard gamonal did not rate this post.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  5. Rafel Rafel diu:

    Nop, passe d’emular.
    P’ad això tinc la consola XP i m’estalvie rotllos. Al cap i a la fi és com si tinguera una cosola i un PC,hehehe.
    El dia q les cases de jocs facen jocs p’a Ubuntu deixarem de ser una minoria tan minoritària.

    Rafel did not rate this post.

    Thumb up 0 Thumb down 0

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>