avatar

Entertainer, un altre MediaCenter

Alguna vegada ja us hem parlat d’altres centres multimèdia, com Elisa o Sofa, tots dos són projectes prou interessants (tot i que Elisa es troba en un estat prou més madur que Sofa).

En projecte ja podem trobar un altre mediacenter: Entertainer. El programa està escrit en Python i fa servir GStreamer per a la reproducció multimèdia, a més d’activar OpenGL per a la interfície gràfica. A primera vista crida l’atenció la seua interfície, prou moderna i pel que es pot veure als vídeos, molt fluïda i clara.

Està dissenyat per a GNOME i XFCE (a KDE també funcionarà, però no sense llibreries GTK). El projecte encara es troba en període inicial (de fet, només es pot descarregar des de Launchpad, a la secció del creador).

La finalitat del projecte, com el mateix “Lauri” comenta. és crear el millor MediaCenter per a totes les plataformes (així que suposem també hi serà per a Windows i Mac). Lauri és realista i comenta que això és complicat, però l’inici ha estat prou bé. Esperem que tot avance bé ja que les alternatives encara tenen alguns defectes.

No hi ha anotacions relacionades.

Publicat en Programari | | 2 comentaris

2 comentaris a l'entrada: Entertainer, un altre MediaCenter

  1. avatar kukat diu:

    Llàstima que la majoria de les pelis estaran en anglés (per no dir totes)

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. avatar Pau diu:

    A què et refereixes concretament?…

    Thumb up 0 Thumb down 0

Deixa un comentari

Registra't! Així ja no hauràs d'introduir les dades cada vegada i podràs editar els teus comentaris.

*

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>