avatar

OpenOffice.org 2.2

S’ha publicat una nova revisió de la Suite Ofimàtica lliure per excel·lència (amb el perdó de KOffice i d’altres), OpenOffice.org 2.2.

Un dels aspectes més interessants que s’han millorat en aquesta versió és la qualitat de les fonts a pantalla. Amb l’activació per defecte del kerning, s’aconsegueix una millora prou gran l’aparença de les fonts proporcionals a les quals no totes les lletres tenen la mateixa mida.

També cal destacar els canvis que s’han produït en Calc quant al suport de fitxers Excel a l’hora d’importar-los, ja que s’ha afegit el suport per a taules pivot i funcions trigonomètriques especialitzades. A Base, s’ha millorat l’edició de consultes SQL i s’ha afegit compatibilitat amb noves bases de dades com Oracle mitjançant ODBC.

Per últim, quant als usuaris de Mac, es recomana sempre que descarreguen NeoOffice ja que la seua integració amb el sistema és prou bona. També ha hagut canvis a la suite per tal de millorar el funcionament al Windows Vista.

    No hi ha anotacions relacionades.

    Publicat en Ofimàtica | | Comenta

    Deixa un comentari

    Registra't! Així ja no hauràs d'introduir les dades cada vegada i podràs editar els teus comentaris.

    *

    L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

    Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>